Az Amerikai Egyesült Államokban élő dr. vitéz Balogh Sándor nyugalmazott politológia professzor legutóbbi négy hetes hazalátogatása alatt országszerte számos előadást tartott a magyar ideológiával kapcsolatosan.
A közelmúltban Lovason a Szűz Mária Szent Neve tiszteletére szentelt XIII. századi Római Katolikus templomban tartott előadásában megjegyezte,hogy a jelen helyzetben politológiai tudása alapján nem lát kiutat, itt már csak az égiekben való hit és bizalom segít.
Álláspontja szerint a magyar ideológia alapja a Szent Korona-tan, amely mint egy jéghegy, két részből áll: a látható és a láthatatlan részből. A látható rész a hagyományos alkotmány és törvények, amelyekkel jogászaink foglalkoznak. A tan láthatatlan része, a Szent Korona misztériuma, hogy a koronázott szakrális király a beavató Korona közvetítésével láthatatlan transzcendentális kapcsolatot tart az égiekkel. Ehhez kell egy szakrális társadalom is persze, akik hajlandók követni a szakrális király vezetését.
A jogfolytonosság visszaállítása, illetve a visszatérés a hagyományos alkotmányhoz nem azért lenne fontos, mert a nemzet régi vezetői okosabbak voltak a maiaknál. Amikor ugyanis még voltak szakrális királyaink, a jó törvények a . szakrális királyok által, az égiek segítségével ké-szültek. Kocsis István: szerint a koronázás mellett az kell, hogy a szakrális király ne a saját, vagy dinasztiája, hanem a nemzet érdekében kormányozzon és nyitott legyen az égiekkel való kapcsolatra. Ahhoz, hogy újra jó törvényeink legyenek, vissza kell térni a Szent Korona-tan misztériumához és az égiekkel való kapcsolatot kell vissza-állítani.
A modem korban népszerű, demokratikusnak nevezett köztársasági államforma a pogány Arisztotelész államfiIozófiáján alapszik.* A szakrális királyság elve, ami manapság nem népszerű, Szent Ágostonhoz vezethető vissza. Ezzel foglalkozó jogászaink között sokan - bár nincsenek megelé-gedve a szovjet rezsim által ránk erőszakolt, demokratikus álarc mögött rejtőző háttérhatalom által uralt "alkotmányos," politikai pártokon alapuló köztársasági diktatúrával nem mernek a szakrális királyságról beszélni, mert félnek, hogy a kommunizmusban agymosott tömegek nem fogadnák el. A Professzor elmondta, hogy a legváltozatosabb hallgatóságnál is óriási éhséget talált az igazság, a transzcendentális kapcsolat és a Regina Hungarorumba vetett hit és bizalom iránt. Úgy érzi, hogy a nemzet jelentős része képes és hajlandó lenne elfogadni a szakrális királyságot.
Szent Ágoston szerint ugyanis a szentségi házasságra épülő család az, ahol az apa önzetlenül irányit, ez a természetes intézmény szüksé-ges az ember kifejlődéséhez. A helyes államrendszer is olyan, mint a család, a király pedig, mint a jó apa. Az apa dönt az égiek segítségével és nincs helye szavazásnak.
A szakrális királyság majdani visszaállításában is eljön az ideje, hogy az égiek küldenek egy olyan személyt, akiről egyértelműen kiderül: szakrális személy. Ezt követően pedig mintegy közakarattal megko-ronázzák.
A jelenlegi arisztotelészi, illetve demokratikus és az ágostoni, vagyis szakrális rendszerek 'közt a lényeges különbség: az egyik emberközpontú, nyitott a sátán manipulálása felé, míg a másik Isten központú, nyitott az égiek felé. Amíg a vallásos irodalom tele van írásokkal a Sátán kísértéseiről és sok helyen szentmise után elimádkozzák a "Szent Mihály Arkangyal" imádságot, addig szinte teljesen hiányzik még a katolikus köztudatból is a Sátán közéleti szerepének leleplezése. Balogh professzor egyik előadása után egy nyugalmazott evangélikus lelkész megjegyezte, hogy a Sátán legsikeresebb hazugsága az, ha el tudja hitetni az emberekkel, hogy ő maga nem létezik. Bár legtöbben nem tagadják a Sátán szerepét a közéletben, de teljesen a szőnyeg alá seprik, mintha nem létezne. A háttérhatalom mögött pedig a Sátán az igazi háttér hatalom. A Sátánt pedig csak az égiek segítségével tudjuk legyőzni. Tehát egyik fő fela-datunk a Sátánt leleplezni, mint a társadalom lezüllesztésének fő okozóját.
A Szent Korona-tanon alapul a magyar ideológia másik fontos része: a magyar küldetés, illetve hivatástudat. Külföldi látnokok Don Stefano GobbitóI, Szent Pió Atyán keresztül a Dalai Lámáig sokat írnak a magyarság hivatásáról, „amelynek gyümölcsét” az egész emberiség fogja élvezni. Ez egyedülálló küldetés, hiszen csak nekünk van beavató koronánk, ami kapcsolatot létesít az égiek és a civil vezetők között. Szent Koronánkkal Boldog-asszonyunkat is megkoronáztuk, tehát Szűz Mária koronázott királynőnk. Ezen kívül a Világ Királynője is, Regina Mundi, tehát nem meglepő, ha népének különleges hivatása van a Sátán végső legyőzésében.
vitéz Pintér Kornél, Lovas
Veszprémi Napló, 2014. február 3, hétfő
* Aki ismeri Madách tragédiájának a görög színét,
annak elég jó fogalma lehet arról, mire értékelte az ókor lángelméje
a demokráciát
(ami szerinte amúgyis csak átmeneti állapot
az oligarchia, a vagyonosok uralkodása felé)
ARISZTOTELÉSZ
POLITIKA
http://mek.oszk.hu/04900/04966/04966.htm